Thursday, December 24, 2009

semuanya adalah kebenaran yang pahit untuk ditelan.

bila saya baca blog e****, saya memang salute gile kat die. nak tahu kenapa?

her bf was a friend of mine. don't know him that much but I'm quite close to him. menjadi gf kepada lelaki seperti a***, mesti e**** macam pressure gile untuk maintain the relation. sebab..a*** is a guy who has lots of admires..(including kawan saya yang terchenta). kalau e**** tak share dengan sesapa pun, I bet mesti die tensi nak keep maintaining the relationship that is between them both. kesian e****!

sebab tu kadang-kadang, bila a guy buat benda yang menyaketkan hati gf die, perempuan tu boleh diam je. sebab ape? sebab perempuan memang dilahirkan untuk sentiasa menjadi sabar untuk handle benda-benda yang macam ni lah. and lelaki? bila perempuan dah bg muka, dorg terus pijak kepala! ingatkan gf x kesah pasal dorg. tapi the truth, sebab perempuan kisahlah, dorg sanggup diamkan diri kalau lelaki buat salah sebab takot kena tinggal.

ok. topik baru. kawan.

can a boy be a girl's bestfriend? bukan kawan yea? tetapi kawan baik a.k.a BFF. hari tu, I've watched..made of honor. memang mendalam maksud filem tu. that girl was always on his side whenever he needs her. and when she came back from somewhere.. bringing along a-husband-to-be..baru mmat tu sedar yang actually dia memang dah fell in love dengan bestfriend die tu. lagi hebat..bila girl tu minta dia jd maid of honor die sebab memikirkan mamat tu memang BFF die. padan muka mamat tu. bila dah bawak depan mata lelaki lain, barulah terhegeh-hegeh nak kat girl tu balik.

lucky sang by jason mraz and colbie caillat. pun pasal bestfriend gak. tapi different sikit. it's about how lucky someone are when they fell in love with their own bestfriends. nahh...see?! boys and girls can't never be a BFF coz they'll eventually fell in love with each other. betul tak?

topik lain. LELAKI!

memang tak faham sifat dengan makhluk ALLAH yang sorg ni. sangat susah untuk difahami. nak cari yang setia, skrg ni memang susah gile nak mamposs! nak carik ikan kt laut pun tak susah tau! yang tabur janji palsu x yah nak kiralah. berlambak!

tapi nak sentuh sikit pasal AHAA.(nak gak uh) kenapa saya rase die lain dari yang lain? walaupun saya belum pernah jumpa dia lagi, dan hanya SMS sja. kenapa saya rase die lain from the guys yg saya kenal? apa istimewanya dia? is it because his environment? the way he was raised? the way his in school? is that the reasons? haila. payahnya nak menjawab. yang sya tahu, dia lelaki yang sangat istimewa dalam hidup saya. haha. macam ape jea saya ni. but that's the fact! sorry to evryone yang dah suro saya let die go. saya dah cuba untuk let dia go tapi susahlah. thou saya dah marah dia, dah tawar hati dengan die, but I still wanna go on. sangat mengharapkan ALLAH to always help me to go thru evrything. amin.

xoxo
=)

p/s: setuju dengan tira! but to go to U would be a very long time. in the mean time..just let me be still with him. ILYSM!

No comments:

Post a Comment