Friday, December 18, 2009

hari yang menggembirakan...?

baru lepas selesai membaca luahan hati seorang wanita yang tidak pernah saya temui. hanyalah mengenali nama dia dan dia adalah teman wanita kepada kawan saya. agak sedih membaca luahan hati dia sebenarnya. she felt alone thou she has like lots of friends that will help her thru everything. and dia ada seorang boyfriend yang sangat sayang akan dia kot. tapi dia macam lagi rela simpan all her problems than sharing it with others. wushh! maaflah. tapi kalau saya, dah lama meletup kot. a problem for some individuals are not that easy to solve it on our own. sometimes you need opinions from others on how to act with it.

macam saya... saya menggunakan kesemua orang yang rapat dengan saya. I've told them every single thing that happened in my life. so that they can share their idea on how to react with it. pasal lelaki itu, pasal budak yang sengaja nak tunjuk pandai kat sekolah, pasal study. semuanya saya share dengan mereka. untuk itu, saya ingin membalas jasa baik mereka dengan akan sedaya upaya saya to be there when they need me.






athira.
amira.
diyanah.
syiqin.
diana.
firzanna.
kak mira.
mimie.
nayzu.

hanya ALLAH saja yang tahu how much you all mean to me. I wouldn't be here without you people by myside. terima kaseh banyak-banyak..

for him..try to understand what is the thing I want from you..tak susah kalau you yang start dulu kan? all this while..I aje yang start. jangan nanti..when I think it's too much..I akan buat benda yang sepatutnya you buat as a man. and when that time comes..I don't give a damn anymore to what people think about me. sebab dorg semua tak tahu you the way I do. so..I'm warning you, mr AHAA..it's either you start now or you'll ended up..dipanggil..lelaki lembik.

xoxo
=)

No comments:

Post a Comment