Monday, December 14, 2009

ok la tu..=D

semalam balik kampung coz ade kenduri sket..haha..lepas tu x habis-habis kene usik..

nyang: kau nie..bilo laie nak kahwin nie?
wan ala: kau ni sok sya..malas2 sangat..kot laki kau lari carik perempuan lain..dahlah handsome!
wan induk: bilo laie kau nk besar ni marsya? nyang dah x sabar nak makan nasik minyak kat rumah kau.

adusss! dan seterusnya..bla bla and bla..=.='

ntah papelah diorang ni pun. memanglah kalau dulu..umur maam aku ni dah patutnya boleh kahwin..tp itu zaman tok kaduk. 50 tahun yang lalu kot! zaman skrg nie..nak kahwin awal-awal pun buat ape? baik enjoy cukup-cukup sebelum dipenjarakan di dalam rumah and menurut perintah suami..ewww..hell no!

takpelah wahai saudara-maraku sekelian..akan tibe jg masanya nanti..mari ramai-ramai kita doakan! wakaka

jumpa arianna..waa..so cute la itu budak..dia sudah kenal sama saya! agaga..gud gud!

and then the best part of the day..

dia text saya! (I mean practically..he just replying my texts..so..yeah! =) ) saya telah membikin citer..ehehe..saya bilang sama dia..

saya: salam kim..u kat kl ke smlm? I macam nmpk u kt cntrl mrkt smlm.
dia: yup. I blek dr kl smlm. cntrl mrkt kat ne?
saya: eah..u mmg kt kl? cntrl markt kt area jln tar. was it really u yestrdy?
dia: I was at mid valley, kl sntrl, terminal one. but I'm not sure where is cntrl mrkt. unmpk I pakai bj ape smlm?
saya: was it blue?
dia: nope, it's black. I think you've mistaken. by the way, cntrl mrkt tu kt ne?
saya: ok..haha..salah org kot. cntrl mrkt kt area kl sntrl gak. smlm I crk present untk cousin I nk kawen. tmpt tu mcm tmpt kraftgn.

dan tiada lagi baladan dr dia..tp takpe..it seems dia dh ok sikit kot. die dh boleh reply without delaying..so for me...itu dh kira ok dr x berreply langsungkan? =D

xoxo
=)

No comments:

Post a Comment