Tuesday, December 22, 2009

nak let him go..but..susahla.=(

sekarang lokasi saya adalah di KL. sengaja berlari ke sini untuk menenangkan fikiran yang sedang kusut. cuba untuk tidak memikirkan dia. but however he still slipped of in my mind if I wasn't aware. baru sekarang saya rasa yang dia sebenarnya memainkan pengaruh dalam hidup saya. haih..how can this happen?!

orang suruh saya let dia go..tapi dorg tak tahu it's really hard to let him go. when I said it's hard..dorg cakap..

"tak susahlah. lagi senang sebab belum jumpe lagi. baik cepat let go before you tak nak let go,"

ingat senang ke nak let dia go? thou dia dah buat macam-macam kat I..but I still love him la. pelik kan? macam mana I bole love dia thou kiterang tak penah jumpa each other and never even on phone! gila kan?!

but that's the fact..I really do love him. biar lah bila orang cakap dia macam ni lah..macam tu lah..but I still think his the nicest guy I've ever known.(setakat yang saya dah hiduplah).

pape pun..saya still nak dia tahu. kalau memang I dah muak dengan you..jangan salahkan I kalau I balas balik ape yang you dah buat kat I.

xoxo
=)

No comments:

Post a Comment