Tuesday, January 5, 2010

tahun baru

sudah masuk hari yang ke 5 di tahun baru ini..and baru sekarang baru saya berkesempatan untuk men update blog saya ini.

oklah. sekolah sudah pun bermula semalam. waa...nampaknya 5 Zeta masih menyaksikan saya sebagai salah seorang pelajarnya. rakan2 sekepala masih lagi kekal. tira and mira! whee~

kawan-kawan yang baru juga bertambah. menyemak kembali dalam hidup saya..sai, abi, bella. wah! gamaknya tidak bolehlah saya nak fokus nanti. adoiyai! tapi takpe! mari marsya! kamoo bisa melakukannya! chaiyok! 9 A+. setaraf dengan lelaki itu..muahaha.

BM: Pn. Robashah
BI: Pn. Zuraidah
M3: Pn. Mastura
Add M3: Pn. Mastura
Sej: Pn. Chan
Chem: Pn. Suriani
Phy: Mr. Chin
Bio: Pn. Salmah
Ag: Pn. Mashitah
PSK: Pn. Marsianah
PJ: Datin Nurul

Itu adalah antara guru-guru terchenta yang akan menaburkan bakti mendidik diri ini untuk menduduki peperiksaan SPM. nak kata semuanya ok..tak jugaklah. setakat so-so aje. tapi InsyaAllah! akan kubuktikan diri ini akan tetap berjaya dengan cemerlang, gemilang, terbilang! wah!

ou yeah. hari tu masa new year. there's so many events were on. and indeed I enjoyed the day. nak upload gambaru kat sini. tapi macam lembap gile nak menloadingnya. jadi..saya akan cuba untuk men uploadnya dari masa ke semasa. ok?

xoxo
=)

No comments:

Post a Comment