Wednesday, January 13, 2010

life it is.

where would I begin? hari ini..seharian kami bercerita pasal kehidupan, bergelar anak remaja. rata-ratanya bercerita tentang salah satu makhluk Allah yang wujud di dunia yang chantek ini iaitu... LELAKI.

masa PJK tadi..Datin Nurul menyentuh tentang kehidupan selepas habis belajar. wah! sangat menarik when she shared everything. never know that a teacher would eventually sahre such things with her students. you rawks teacher! muax.!

masa chemistry..haha..saat yang paling kelakar kot. mulalah kan bila 3 orang rakan yang paling bengong dalam kelas mula bercerita pasal LELAKI! tunggang terbaliklah sekejap lab chemistry tu. tak boleh blah bila tira mula story lepas kitaorang kahwin nanti.

mulalah merepek pasal nanti lepas kitaorang dah dapat anak. lepas tu anak-anak kitaorang nanti berkawan. sekepala pulak dengan mak-mak diorang yang memang bengong-bengong ini. adoyai~ hendakNya, janganlah nanti anak-anak saya mencontohi perangai buruk mama mereka nanti. contohilah bapak mereka. wakaka.

lepas tu...saya membuat keputusan. kalau sehingga enche AHAA berangkat ke luar negara dan beliau tidak membuat apa-apa tindakan, saya dengan ini akan ke KLIA bersama-sama mira dan tira untuk membuat sesuatu. cadangannya:

saya: I have something for you. tapi make sure you won't open it till you're in the plane. I nak you baca the letter. read it and after two months..I tak dengar apa-apa from you, I akan assume yang we never know each other.

Itu antara cadangan isi-isi yang akan saya perbicarakan bila jumpa dia nanti. dan untuk isi suratnya pulak,:

for him that I'm always longing for, may this letter would change something about our relation. knowing I won't be seeing you for a very long time and so..I'll lay my cards here for you so that I won't be waiting anymore longer.

yes! for a very long time I was waiting for you. I love you. my love has been there for you since quite sometime. and this is the only way for me to say it without making me humiliated neither do you. and so..believed it or not, I've been loyal to you since I know I'm in love with you.

so yeah. now everything is up to you. think about this. 2 months. that's the only time I could give now. if after 2 months I didn't hear anything from you, I would assume that between you and me would only remain as friends.


ya! itu adalah cadangan tulisan curahan hati saya untuk surat yang nak saya beri kat enche AHAA nanti. hopefully bolehlah saya memberi surat itu pada dia suatu hari nanti. dan juga supaya dia tahu apa yang semakin "menghantui" dia day to day. haha

semalam was a very gila day for me lah. kelas semakin seronok untuk berada di dalamnya. the teachers are H.E.A.V.E.N! especially datin Nurul! happening gila! my kawans yang semuanya sebengong saya jugak. haha. kerja kami hari-hari adalah gelak gelak dan terus gelak. benar-benar membaguskan! huahua

saya juga telah mempelajari cara-cara menupdate website..whee~sekarang saya sudah bisa untuk membuat website sendiri..haha. trimas pada pn. ruzihan and en. aizam yang sudi mengajar. pening kepala diorang mengajar saya dan athira yang sememangnya tidak berminat untuk belajar tapi pergi jugak sebab ada internet access! haha..kejamkan kami nie?

xoxo
=)

No comments:

Post a Comment