Saturday, January 9, 2010

....

oklah. dah 5 hari bergelar pelajar form 5. so far..everything's ok. setakat nie memang menumpukan segala perhatian terhadap pelajaran saya. tapi tak tahulah bila dah later on kan? hopefully nanti semangat saya akan terus berkekalan sehingga peperiksaan SPM. 22 NOVEMBER 2010! *wink wink*

oklah. setakat nie..saya telah diminta untuk menjadi ketua sorak untuk tun fatimah. aiyo! kalau saya jadi ketua sorak, macam mana saya nak torture budak kawat?! adoiyai~ ngak bisa gini seh. budak-budak kawat lagi best dari budak-budak sorak. hm..gimana nih?!

hm..takpelah. hopefully by next week saya dah boleh nak buat keputusan.

xoxo
=)

p/s: good luck untuk enche AHAA yang akan pergi untuk interview di Khazanah Nasional nantion this tuesday. saya sayang awak.!

No comments:

Post a Comment