Wednesday, January 27, 2010

day in school

sudah mula terasa kehangatannya bergelar seorang pelajar tingkatan 5. macam-macam yang kena buat. adoi! nasib bahek koko belum start lagi. itu satu lagi hal. memang akan menduga kesabaran saya yang sememangnya agak nipis. huhu

by the way, bahang sukan sudah mula dirasai. setakat ni Dang Anum mendaluhui dengan tak-tahu-dah-berapa-markah. and then followed by Tun Teja. Tun Teja of all houses?! OMG! this can't be real! Tun Fatimah should have been second! takpe. kita tunggu dan lihat untuk ujian tara nanti. Tun Fatimah will push everyone aside! muahaha.

ok..a new story to share. semalam masa tengah buat kerja sidang, saya telah curi-curi online. haha. guna laptop sidang lepas tu connect wireless. hehe. masyuk! masa tu abi dengan sai pun ada gak. tengah menggodek page seseorang kat FB tetiba tercome across on someone picture. hm..oklah. saya pun klik kat tagged photos yang ada tu. and guess what?!

SANGAT COMEL seorang lelaki ini. sangat fair and a bit kekuningan. kuning langsat punya colour..haha. mata agak kesepetan and the best features among all of that, A VERY SHARP NOSE! haha. comel sangatlah lelaki ini. SUMPAH! sampai abi yang jarang nak cakap seorang lelaki tu handsome pun dah sampai keangauan! haha. kelakar gila bila tengok dia gaduh dengan tira pasal mamat tu. haha..

tapi betul lah pulak apa yang dikatakan oleh rakan-rakan terchenta. rupa mamat yang baru ini memang lebih kurang enche AHAA. it's juat that dia tak pakai spect jea. nak kate sebijik..tak jugaklah. so-so. and nama lelaki ini juga adalah sama dengan enche AHAA. cuma lelaki ini hanyalah H while enche AHAA, AH. but still.. masih lagi nama yang sama! adoi. masuk lelaki ini, sudah 3 orang lelaki yang saya kenal namanya bermula dengan H.

adakah jodoh saya sememangnya dengan orang yang bernama mula dengan H? haha

ou yeah! have done an essay. a very spectacular essay. sesaklah jugak nak buat essay tu. hopefully nanti Pn Zuraidah bolehlah memberikan saya markah yang bahek. hehe
nak tahu tak ape tittle essay tu..hehe..*drum rolls*........
MY PERFECT FUTURE HUSBAND.!
haha..
xoxo
=)

No comments:

Post a Comment