Sunday, January 24, 2010

dikecewakan lagi. =(

adoohai! ape nak jadi dengan saya nie. orang dah nak jatuh gigi dengan gusi nasihatkan saya untuk carik orang yang lebih layak untuk saya. tapi saya yang bernama wan nurul marsya, anak kepada pak cik wan mohd radzi ini masih lagi DEGIL! tak nak dengar cakap orang! kepala batu! kepala besar dan yang sama waktu dengannya.


hari ni, sekali lagi sesi menguji enche AHAA berlaku. di saat orang lain sedang melaksaanakan tugasan menyiapkan kerja add maths, saya dan athira anak azmi bertexting dgn dia.


dan nampaknya, anak kepada pak cik abdul aziz itu sudah mula berasa marah sebab saya dengan sesenang hati saya mendermakan number dia kat kawan-kawan terchenta. dia telah rasa yang saya tidak berlaku jujur dengan dia. kenapa saya rasa dia macam sudah mula untuk tidak berasa selesa? adakah sebab dia merasakan yang saya sudah menyukai dia maka dia cuba untuk berlagak macam dia tak suka?


tapi satu perkara yang amat saya pasti..dia memang menganggap saya nie seperti kawan-kawan dia yang lain. sampaikan all the cards that I gave him pun dia tak tahu dia dah letak kat mana. sampai hati betul! sampai begitu sekali dia cuba melukakan hati saya yang memang dah terluka ni. kesedihan yang teramat!huhu


yang pasti..memang saya sudah terasa yang teramat. dah malas dah. saya nak mulakan kembali operasi menggatal! opps..terlebih sudah! bukan menggatal. hanyalah untuk menambahkan lagi my circle of friends saje! ingin mengumpul kembali lelaki-lelaki yang ada di muka bumi ini in a way to observe and pick..haha..dan sememangnya itulah tabiat saya sebelum saya menjdi seorang perempuan yang terlebih SETIA pada lelaki yang diberi nama AHAA itu.

xoxo
=)

No comments:

Post a Comment