Tuesday, February 9, 2010

never ending..

well..seminggu sudah berlalu untuk sukan tara dan akhirnya, kami mengetahui resultnya pada hari ini. tempat ke 4, tun teja, ke 3, TUN FATIMAH, ke 2, dang anum and the first *yang memang tak disangka-sangka*, MAHSURI! haha.! memang unpredictable.! potong dang anum dengan satu poin aje..haha

but yeah! februari sudah menjelma kini and guess what?! minggu yang paling sibuk juga sudah muncul! memandangkan pengetua terchenta nak mengecheck buku-buku kami, jadi terpaksalah kami bertungkus-lumus menyiapkan kerja-kerja yang terbengkalai sejak Januari lagi. haa ngkau! punyalah melambak sampai tercungaplah nafas saya dan kawan-kawan untuk menyiapkannya! but in a way, macam-padanlah-muka-saya sebab melengah-lengahkan kerjakan..huhu

semalam..after tuisyen add maths, temanlah mira pergi beli kasut dia kat term. adoi! tercabar keimanan saya bila masuk term tu! budak-budak SASER dengan STJ keluar outing! adoi! haha. memang saya dengan tira mencucilah mata kami dengan memandang budak-budak baju maroon dengan dark blue uh. semuanya hensem-hensem belaka! haha

semalam juga, kami bertiga telah pergi merelease tension kami. muahaha.! kami pergi karaoke! best ouh! masing-masing memang tarik habislah sebab nak merelease tensionkan..tapi lagu mahligai dari air matamu dengan mengapa memang tangkap dalamlah! sampai rumah pun asyik teringat aje kat 2 lagu tu. haha. well at least, kami sudah pun melepaskan segalanya bertiga. saya sayang kamoo berdua! muahhhhhhhhh!

dan tanpa disangka, hari sabtu hari tu, saya telah bermimpikan dia! sampai menangislah saya bila bangun pagi semalam. makin lama, saya rasakan, saya memang sudah membiarkan diri saya dibodohkanlah. nak move on but however, he'll..somehow will appear back in my mind and I wonder why is it hard to let him go while all of us know that he doesn't feel anything towards me.

xoxo
=)

No comments:

Post a Comment