Saturday, February 20, 2010

silent night..

well seriously, I'll ended up failing my exam.! obviously..I didn't study at all during this holidays. holidays for me are HOLIDAYS.! not the day for me to sit and study. but I'm forgetting something already.

SPM! it's 7 months from now and I'm still taking my very own sweet little time in doing everything. and I feel that SPM is just another simple paper that I've been taking since I was 7. I mean it shouldn't be that way right? by now I should be prepared..well at least..prepared for my first exam on this march. haih.

di kala malam yang semakin pekat dan sunyi, saya duduk menghadap laptop. mencurahkan isi hati saya. adoi.! bapak jiwang weyh.!haha

setelah difikirkan semula, actually Idzham tu dah ok. kenapa ek, saya tak boleh menerima dia kembali? nak kata dia akan menjadi seorang doktor, tak jugak sebab enche AHAA pun nak jadi doktor gak. nak kata dia tak hensem, takkan lah dia jadi boyfie saya dulu. haih..pening kepala acik nyah.!

kalau macam nie punya susahlah, saya rasa, biarlah saya menyimpan jea perasaan saya ini sampai saya rasa saya dah jumpa orang yang betul-betul berkelayakan. hopefully, adalah. janganlah tak de pulak. merana pulak saya nanti.!

xoxo
=)

No comments:

Post a Comment