Monday, November 22, 2010

Finally

in less than 24 hours...about 700,000 (round figures) form 5 students from whole Malaysia are to sit the huge exam in our life. the moment that we've been waiting for since the past 4 years. this exam will actually embarks that we are no longer a school's student but instead...will move on to another phase in life. huargggh! kalaulah mengikut hati ini...memang nak SPM tu habis cepat. tapi...kalau habis cepat maknanya...kenelah lagi cepat nak ambik paper.! alala

papepun...saya dah bersedia! nak kata 100% tu taklah. tapi around 75% prepared la. tinggal nak brush up sikit-sikit jea lagi. tapi rasanya InsyaALLAH...saya boleh!ngee

for mama..this I promise that I'll do well in SPM for you. I will try my very best to not disappoint you when my results were told in March 2011. I really want my results to make you smile or cry because of good bombastic result for like what I've did in my PMR.

for my family...this is for everyone who always support me thru highs and lows. umi, atok, abang, adik, mama awar, mama angah, bam, and papa.

GML tersayang dan terhebat. saya bukan saya kalau anda tiada. sama-sama gelak, menangis, jerit-jerit, cerita yang bukan-bukan. all the memories tu still kuat kat dalam kepala saya. sangat sangat sayang korang. sesungguhnya ALLAH tahu kalau anda semua adalah sahabat saya yang paling hebat dalam hidup saya kerana itu ALLAH sentiasa melindungi kita semua. hopefully...all 6 of us will strive the best in SPM.! sayang korang sangat!
rasyiqah batrisya, athira azmi, nurul amira, aini ashikin, shaza zafree, marsya radzi
xoxo
=)

No comments:

Post a Comment