Monday, November 1, 2010

closer and nearer

closer and nearer? apa tu? haha...yea.! setelah ditilik dan dibelek, rupa-rupanya tarikh untuk saya menduduki the killer exam dah dekat. GILA! fuhhh...! degup jantung semakin melaju sekarang ni bila sedar yang tak banyak mana pun yang dah saya study. cukup banyak untuk tidak mencapai standard A yang telah saya tetapkan. haih Marsya...WAKE UP! days to dream was way OVER already.! it's time to be REAL! SPM is just 22 days away.!

setakat nie...subjek teras dah dicoverlah sedikit sebanyak tapi masih memerlukan improvise untuk memantapkan lagi. tapi yang sangat meresahkan saya dan yang akan meleburkan saya...pastinya subjek-subjek sains. hadoihh.! rasa-rasanya lah...add maths tu dah mula memberikan kerjasama pada saya sebabnya markah masa trial hari tu bolehlah tahan. tapi yang lain tu. especially chemistry and physics. tak rereti nak bagi kerjasama yang padu untuk saya. sedihnya.! but somehow and anyhow...saya still kena work hard untuk mengumpul semua dan memadatkan kepala otak saya dengan semua input-input dari subjek-subjek yang ketegaq nie.

memandangkan sudah agak lama saya tidak update di sini...there were many things that happened on previous days. it was my graduation a.k.a the Malam Sejambak Kasih night on the 24th which was held in Klana Resort Seremban. had a great spectacular time that night with all friends and even the teachers.! they were all such sporting figures that night which anyone would never thought they all would be one. especially the HEM and few other teachers. but whatever...it was totally AWESOME but I'm so sorry that I can't share the pictures here coz...malam tu saya sendiri tak bawak camera. so bergantung haraplah dengan kawan-kawan punya camera. kalau nak tengok pictures saya...log in la my facebook. macam-macam ada.!

by the way...sudah hampir menyudahkan apa yang sudah dimulakan sebelum raya hari tu. hopefully nanti after SPM dah boleh hantar kepada sesiapa yang berminat. bolehlah nak buat duit sikit. hehe.

xoxo
=)

p/s: dia sangat difikirkan. haih. tak suka. confuse. marah. geram. dan semua perasaan yang berkaitan dengannya.

No comments:

Post a Comment