Friday, April 1, 2011

it's april.

lama rasanya jemari ini tidak menghentam papan yang sudah banyak digunakan ini. bukan tiada idea cuma apabila malas mula melingkari diri ini, satu benda haram pun tak jalan. sebenarnya memang banyak yang ingin dikisahkan tapi...faham-faham je la.

it's been 2 weeks now after results were announced. to be told the truth, saya rasa orang lain dah rasa yang results saya tu okey. but I can't accept the fact that I've got only that. memang saya mengaku saya tidak 100% menabur komitmen, tapi...ALLAH! kenapa harus sebegitu rupa? rasa macam payah je nak ditelan kenyataan yang satu itu.

okey cukup! dah tak mau fikirkan lagi. what's passed is already done...kan? kita tak boleh nak ubah apa-apa kan? =.="

yeah! it's april bebeh! it's my month! wanna know why? coz it's my birthday in this month! hell yeah peeps! I'm 18 on the 9th which is on saturday. and it's next week!haha. wow! how time flies! rasa nya macam baru je lagi celebrate dengan GML kat rumah last year. and this year kiterang nak sambut again. but this time...will be doing it bigger and somewhere hot in town has been chosen to be the venue.haha

hope and wishes? hm...banyak sebenarnya. but memang hope sangat nak dapat a new lappy and a new handphone. tahu sajela...sekarang nie phone yang ada tuh benar-benar dah mintak ampun dari tuan dia ni. dah tak larat gamaknya especially battery dia. bukan lah saya buat tak reti je, tapi nak buat macam mana. belum berkesempatan lagi nak menukar. hari tu dah nak beli yang baru tapi memandangkan result belum keluar lagi dan terdengar ura-ura ada yang berhajat nak menyedekah pada saya lantas hasrat itu saya pendamkan sja. tapi results pun ntah hape-hape, maknanya memang saya jugaklah yang akan membelikan? lepas tu ada la sorang tante saya ni dia cakap dah alang-alang birthday saya dah dekat, tunggu je la. ada nanti tu.ahaha. saya suka!

itu wishes. how about hope? haha. entah! rasa macam dah takde pape harapan je lagi. but ada satu yang memang hope sangat. nak sangat masuk U and then nak tebus balik all the dissapoinment. boleh kan?

xoxo
=)

3 comments: