Thursday, April 19, 2012

malam...hmmph

yes. saya sekarang seorang penjaga. siang adalah waktu tidur saya. dan malam sehingga pagi saya akan berjaga. sangat macam burung hantu. ye. saya tahu tu. tell me something that I don't know.

and by the way, dah 10 hari berumur 19. tiada apa-apa perubahan drastik rasanya. bila dah besar ni kan, keinginan untuk menjadi lebih baik sebenarnya sangat kuat sebab influence sekeliling. macam saya. bila pandang kanan, ada sepupu yang nak jadi doktor pandang kiri, sepupu ni nak jadi akauntan, (macam enche AHAA). pandang depan, kawan ni 10000 orang nak jadi doktor. tension doe! oleh sebab itu, walaupun saya dalam jurusan mass comm, akan saya buktikan bahawa landasan yang saya pilih ini juga boleh membawa saya pergi jauh. tak percaya? tengoklah nanti!

xoxo
=)

p/s: lagi 6 tahun. sempat ke nak kumpul duit? duit hantaran je RM15000. :)

2 comments:

  1. knp kiri?haha.. :) miss youu sis! <3

    ReplyDelete
  2. ahahaha. miss u too. nanti kita jumpa. whee!

    ReplyDelete