Saturday, April 21, 2012

asyik nak jatuh je.

hah! lagu yang ku sedang jatuh cinta yang saya post baru baru ni, bukannya sengaja saya post. walaupun dah tulis yang kononnya lagu tu tade kena mengena dengan empunya belog, tapi as uolss tahu, my blog, my life. a reflection on what I think and feel about my journey in appreciate life. so, bear with me.

okay. firstly, dah lama tade orang yang buat saya rasa fluttering gila-gila!adesss...acano ni? bila dah jadi macam ni, rasa macam okay jugak kalau bagi green light. tapi bila fikirkan balik all those things that I've shared with him, rasa macam malu pun ye jugak. semua benda pasal saya dengan enche AHAA dia tahu. then kalau nanti saya confirm dengan dia, kemungkinan besar dia akan mula mengungkit bila sesuatu kejadian itu terjadi hampir sama keadaannya dengan enche AHAA dulu. ooo....tamao tamao!

xoxo
=)

p/s: give me time okay? suka awak jugak nanti, insyaALLAH. :)

No comments:

Post a Comment