Friday, September 3, 2010

urgh.!

officially sudah mulakan cuti raya bermula semalam. and yesterday the whole day tolong mama buat kuih. mama cakap nanti dapat upah sebab saya dah tolong mama buat banyak.! ngee..

and this sunday saya akan menyerang shopping complex di KL bersama-sama dengan sepupu saya iaitu nayu dan mimi. kami nak berbelanja.! muahaha..! actually takdelah berbelanja sangat. misi saya adalah untuk mencari kasut yang sesuai dengan baju raya saya tahun ni. tak tahulah nak beli yang macam mana. stiletto? wedges? peep-toe? argh.! tension.! tapi takpe.! akan saya belek seluruh shopping complex tu untuk cari yang paling sesuai untuk saya tahun ni..hee.

I'm starting to hate my feelings already. for all I know..he's already in love with someone but why am I still thinking of him? why can't I just accept the fact that his no longer for me? why am I fighting with my own feeling about him? can't I just move on with someone else? it may looked easy to others but they don't know what am I dealing with. hearts and thought will never be friends in a way of finding solutions. and so..my thoughts are pushing me to let go off him. move on.! but my heart just insist on not letting him go. keep holding on. life is too hard to expert. anything would happen beyond our thoughts and ability. so just pray hard that someday and somehow...I'll be with him. but I'm not expecting that to happen. his way better than me. his family and himself is much more than what I want from someone. I know that myself will find it hard to be with him. his perfect while I'm....==".

tak mahu untuk terus berharap..saya nak sangat kalau saya boleh melupakan dia terus. tak mahu ada kena mengena lagi dengan dia lagi. tapi susah.! nama dia terpampang kat mana-mana. even now..worse.! I'm started to have this very weird dreams about him which I don't like it at all.

YA ALLAH.! bantulah hambaMu ini untuk terus melangkah dan mencari yang terbaik untuk diriku. AMIN.!

Kau begitu sempurna
Dimataku kau begitu indah
kau membuat diriku akan slalu memujimu

Disetiap langkahku
Kukan slalu memikirkan dirimu
Tak bisa kubayangkan hidupku tanpa cintamu

Janganlah kau tinggalkan diriku
Takkan mampu menghadapi semua
Hanya bersamamu ku akan bisa

Reff:
Kau adalah darahku
Kau adalah jantungku
Kau adalah hidupku
Lengkapi diriku
Oh sayangku, kau begitu
Sempurna.. Sempurna..

Kau genggam tanganku
Saat diriku lemah dan terjatuh
Kau bisikkan kata dan hapus semua sesalku

Dia yang SEMPURNA

xoxo
=)

No comments:

Post a Comment