Thursday, September 9, 2010

Syawal~

"Menurut titah perintah, Duli Yang Maha Mulia Yang diPertuan Agong, saya dengan ini mengumumkan tarikh hari raya puasa bagi tahun ini jatuh pada 10 SEPTEMBER 2010, bersamaan dengan hari JUMAAT. sekian, terima kasih,"

yeah..itu dia pengumuman yang telah dibuat tadi oleh atuk yang setahun dua kali keluar kat tv untuk announce raya dengan puasa. whateverla kan. yang penting date untuk raya dah comfirm, on the 10th nanti.! yeayyy.!

last tuesday..saya telah ke Pavillion KL bersama-sama nayzu and mimie. happy sesangat coz at last dapat jumpa mimie after 3 bulan tak jumpa dia. yelah. dia blah pergi sungai petani lepas wedding auntie bong. lepas tu mana ada saya berjumpa lagi dengan dia sampailah semalam. so...untuk melepaskan rindu..kami pun meronggeng di Pavillion tu. suffy pun join sekali untuk buka puasa. and mimie yang belanja makan semalam kat Madam Kwan's. thanx babe.! me love ya.!

so..semalam saya dah beli baju sehelai kat Nichii. and also legging kat Nichii gak. as for my shoes...saya beli kat NOSE. kali nie..kasut saya taklah tinggi sangat. just 3 inches jea. before-before ni semuanya 3.5 and above. agak terasa keackwardannya. tapi oklah kot. ngee

xoxo
=)

No comments:

Post a Comment