Sunday, January 22, 2012

Petak.

sorry sesangat coz dah lama tak menulis di sini. intention memang ada but tahu je la bila dah mula belajar ni. sometimes saya rasa macam 24 jam memang tak cukup nak habiskan semua assignment yang melambak ni. lecturer pun, demand tak nak kalah. tak leh buat macam ni la, macam tu la. dusssssssss....

by the way, dah agak lega sebenarnya sebab most assignment dah habis buat. just tinggal, BBM, CSC, 161 and 165. err...apa saya merepek ni? bukan tu semua subjek yang saya ambik ke? dum! banyak lagi rupanya tak selesai! oh man! watdefakk? memang saya petak lah kalau macam ni. =.="

oh yeah, rasanya belum pernah post pape gambar terbaru saya kan? jap eh. nak kena selongkar dulu folder yang ada.
 the freaks.

 rumie malam.

 duper models.

 alim + divas.

 gadis ayu.

 tiga dara pinggitans.

 the legend.

 divas yang tak laku. auch!

 opps! abang macho lah.

 terbaik. prank terhebat. mangsa, Sir Fadzly. mastermind? MR.

 divas at Pantai Puteri.

 bergambar di kala jarum jam pukul 4 pagi.

 hey everybody. meet lilo! 

 kumbang among bunga.

 sangat free kan?

 yeah. MDS, unites us. <3

yang pasti, yang tengah adalah termuda.

memang banyak lagi yang nak saya letakkan di sini, tapi biasa lah. bila guna broadband, apa pun tak boleh. lain kali nak guna berukband lah. confirm laju!

and yeah, nak tahu? kelas baru saya di UiTM ni, DMC 1D. kecoh habis! sebab tu saya cakap kelas saya ni LEGEND. kelas lain?heh. when there's me, there surely won't be others. chewahh! hebat kan statement? kau mampu?

and, dalam ramai-ramai, ada tersesat bunga kelantan sorang ni, nak tahu tak, dalam kelas saya ada girlfriend KFCH. haah! yang dahlia teck tu. kenapa? tak percaya ek? takpe. sekarang ni pun memang saya tade gambar dengan dia. tunggu lah ye. kan saya ada kat sana dengan dia sampai 6 sem. sempat tuh nak ambik banyak gambar. nanti bila saya dah ambik, korang tataplah puas-puas. hah, yang tu memang mak tak mampu!muahaha

xoxo
=)

p/s: meroyan pasal orang bukit. apa khabar agaknya dia?

No comments:

Post a Comment