Monday, August 8, 2011

Ramadhan Al Mubarak

alhamdullilah, dah 8 hari kita berpuasa. dan Alhamdulillah juga, setakat ni dapat melunaskan kesemua hari tersebut. ramadhan kali ni agak syahdu jugak lah sebab ni kira first time puasa jauh from family. nak kata sedih, tak juga lah sebab every week balik seremban. tapi bila time sahur memang SANGAT terasa sebab takde orang  yang nak kejutkan bangun. lepas tu nak kena masak sendiri.huhu. nasib baik pandai!hahaha

and by the way, last week adalah mid sem saya! tak tahu la nak cakap senang atau susah sebabnya, semua pun dapat jawab. especially Islamic Studies, Management dengan Economics. Accounting telah berjaya membuat saya hilang pahala saya sebab saya telah mencarut setelah tamatnya masa menjawab kerana MASA YANG TIDAK MENCUKUPI! sedih betulllll....padahal bukan nya tak tahu nak jawab. tahu memang tahu. tapi tak sempat! T_T

papepun, kehidupan di MSU sudah semakin kukuh. kawan-kawan yang baru dikumpul juga setakat ni, SEKEPALA. takde lah rasa kehilangan sangat GML saya. tapi memandangkan cik Rasyiqah berada berdekatan saja kat UITM uh, lagilah rasa tak lost. dengan HOHO in the house lagi, memang tak lah rasa LOST! so far, kina, zana, mira and the rest pun best jugak. insyaALLAH, tak lah merindui rumah sangat.

xoxo
=)

p/s: berkat ramadhan kareem, hubungan yang terputus sejak september tahun lepas, bersambung kembali pada 1 ramadhan. alhamdulillah. =)

No comments:

Post a Comment