Tuesday, July 6, 2010

TRIALS.!

yeah.! 16th august would be the day..haha..alahai.! tak lama lagi tu..pejam celik pejam celik akan tibalah jua masa itukan? dan terus terang saya belum bersedia.!

hari ni baru masuk redox reactions untuk chemistry. haa..trust me when I say it's easy.!for the first time saya telah memahami chem..wuhuu.! bangganya saya.! berkat tunjuk ajar daripada ibu saya yang terchenta jua.!

and tadi juga telah pergi untuk bersorak untuk team PUTERI lawan TKC. woah.! game yang sangat bagus but too bad..PUTERI won with 4-o.! padan muka TKC..haha..kejamnya saya ni.! tapi betullah. tadi ada parent seorang nie. melebih pulak dia. macam dia pulak yang main. mak cek mak cek.! duduk rumah je kalau tak tahu main. tapi nasiblah baik PUTERI menang.! =p

p/s: 16 is after 14th augustkan?hmm...

xoxo
=)

No comments:

Post a Comment